torstai 5. toukokuuta 2011

Tö laukku




Saanko esitellä, laukku. Kallis minun ostamakseni, Rakkaan aviomiehen mielestä aivan turha ostos niiden tuhannen (kuulemma) laukun lisäksi, jotka jo kaapissa vie tilaa. Jotain vasikannahkaa se myyjä väitti tuon olevan, lokeroitakin on kuten kuvasta näkyy ja väri niin ihana turkoosimikälie. Olen oikeasti tyytyväinen ostokseeni!

Jos laukkua haluaa nähdä ihan livenä, niin olen menossa ensi lauantaina Menitan tapaamiseen hyvässä seurassa! Olisi kiva nähdä teitä kaikkia siellä! Minä olen se, joka erittäin hieno laukku edessään kutoo erittäin kirjavaa jämälankasukkaa...

9 kommenttia:

Huopatossunen kirjoitti...

Kyllä noin hieno laukku pitää nähdä livenä :). Täytyypä yrittää piipahtaa Menitassa. En kyllä lupaa varmaksi, kun pitää kuskata partiolaisia kisoihin ja pois.

KristiinaS kirjoitti...

Oi oi miten hieno tö veska!! Ihan pitää nuorisokieltä kirjoittaa: ihqu1
Juu, tapaamisiin Menitassa! Minä olen se, joka touhuaa oudon neulan kanssa;)

Anonyymi kirjoitti...

Ja minä olen se, joka pöllii sun laukun, kun silmä välttää ;)
Tuittunen

Kaisa kirjoitti...

Mullakin on partiolaisen kanssa menoa, mutta jos pääsen, niin mä olen se pötköpää jonka silmissä kiiluu talonkuvia.

Lila kirjoitti...

Aikas magee kassi:)
Sun pitää esitellä se mulle jossain muualla kun en oo tulossa Menitaan.

seijap kirjoitti...

Joo, voisit tulla laukkusi kanssa meille neulomaan joku kerta, kun en minäkään pääse sitä huomenna ihailemaan, vaikka mieli tekisi.

Anitta kirjoitti...

Ooo, mikä laukku. Mua kiinnostaa aina sellaiset, joissa on paljon lokeroita.
Olen tulossa Menitaan. Kudon vihertävää kolmiohuivia, joka on melkein valmis eli iso mykkyrä pitkillä pyöröillä.

KristiinaS kirjoitti...

Oli se vaan hiano! Lokerot just! Väri upea. Hyvä ostos sanokoon ukkos mitä vaan, niih.

Tintti kirjoitti...

Kivalta laukku näytti ihan livenäkin :-)