maanantai 19. joulukuuta 2011

Kyjy2011, osa 12 - viimeiset!



Tässä ne ovat, viimeiset valmistuneet Kyjyt!! Vähäks mä oon muuten ylpee itestäni! Tässä ovat siis kyjy nro 5 (paita Modan mallilla), nro 8 (pashmina Novitalta) ja nro20 (Bolero Dropsin ohjeella). Paita on mukavan pehmeä päällä, huivi aukeni kastamisen ja levittämisen jälkeen kauniisti ja bolero on kuulemma huijausta Rakkaan Aviomiehen mielestä - paita ilman paitaa, ei käy miehen järkeen :)

Lankaa kului kyjyillessä 2,755 kiloa (tekee n 115 gr per työ), metrimäärä ei ole ihan hallussa. Kykyily oli kivaa, mutta ihan heti en uuteen rypistykseen lähtisi, sen verran inspiraationeuloja kuitenkin olen. Tarkoitus oli kutoa kamala määrä sukkia, en tiedä miksi, mutta niitä tuli nyt kokonaissaldoksi 13 paria. Eilen illalla viimeisenkin kyjyn valmistuttua, tuli hetkeksi sellainen onnellinen, mutta tyhjä olo. Samanlaista oloa oli opiskeluvaiheessa isojen tenttien jälkeen, henkistä krapulaa.

2 kommenttia:

Huopatossunen kirjoitti...

Onnea kyjyilyn menestyksekkäästä loppuun saattamisesta :) Minä en kykenisi noin suunnitelmalliseen neulomiseen.

Tintti kirjoitti...

Mulla jäi KyJyily muiden inspiraatioiden jalkoihin. Oli mulle liian pitkä projekti.

Hasukaa joulua!