perjantai 4. marraskuuta 2011

Pussukkaa ja hankintoja



Tilasin Tinttamarellista itselleni uuden kerijän, koska vanhaa ei saanut pöytään kiinni. Oli sitten pakko tilata myös elämäni ensimmäiset Knitpicksit, koska yli 80 euron tilauksesta sai postikulut ilmaiseksi. Ei ne suuret tulot vaan ne pienet menot :) Tästä johtuen minulla on siis ylimääräinen kerijä, jota siis ei saa pöytään kiinni, mutta muuten toimii kyllä. Se, joka ekana sanoo kommenteissa sen haluavansa 15 euron hintaan postikuluineen, niin on kerijän onnellinen uusi omistaja. Kuvaakin voin uteliaammille laittaa ensi viikolla.

Nähtiin viikolla uudessa Kluuvissa hyvän ystävän kanssa ja lämpöisten halausten ja hyvän seuran lisäksi sain tällaisen ihanuuden (siellä alhaalla). Se on käytössä töissä ja saa aikaiseksi melkoisia reaktioita. Osa on kateellisia hienosta pussukasta ja osa tuskailee, kun siellä ei olekaan suklaata sisällä :) Minun tulee sinua ikävä, ystäväni, kun olet siellä kamalan kaukana!

4 kommenttia:

Huopatossunen kirjoitti...

Onnea uusien Knittarien omistajalle :) Minä en enää muita puikkoja käytäkään.

Kerijälaite saattaisi kiinnostaa, kun en ole mikään mestari tekemään keriä.

Tuittunen kirjoitti...

Mahtava pussi! Tuo olisi huijauspussina työpöydällä just hyvä :D

Unknown kirjoitti...

laita mulle sähköpostilla osoite, huopatossunen, niin pistän tulemaan... Vai treffataanko joskus jossain? Sekin vois olla kivaa! Jos sul ei nääs kiire ole kerijän kera :)

Tintti kirjoitti...

Kuulin pussukastasi, mutta en mä vaan sitä tuossa kuvassa nähnyt :-)