torstai 30. kesäkuuta 2011

Räkäpäiden keskustelua

Tulin juhannusaattona kaupasta kotiinpäin, matkaa kaikki se 50m. Tavaraa enemmän kuin käsissä pystyin kantamaan ja kaikki ei edes mahtunut mukana olleisiin kasseihin. Kärryt työnsin kaupan parkkihalliin ja soitin sieltä Rakkaalle aviomiehelle.

Minä: Tuo kauppakassi ja tule tänne parkkihalliin auttamaan.
Hän: Miksi? Minne? Auton luokse?
Minä: Ei kun kaupan parkkihalliin, tähän 10 m päähän.
Hän: Mitä piti tuoda?
Minä: Kauppakassi, kun ei tavarat mahdu kasseihin.
Hän: Missä kauppakasseja?
Minä: Eteisen kaapissa.
Hän: Mikä kassi? Kelpaako tää valkonen?
Minä: Ihan sama, kunhan nyt tulet.
Hän: Ai sä oot siellä jo?

*******

KyJykin etenee, alla kolmas aloitus, jostain 1980-luvun 100% akryylilangasta nimeltään Safir työkaverin vauvalle villahousut ensi talven kylmille keleille. Kivat retrovärit :)

3 kommenttia:

Pirjo kirjoitti...

Kauniit värit tuossa työssä. Kyllä vauvan kelpaa noissa villahousuissa =D

Huopatossunen kirjoitti...

Hauskan väriset villahousut tulossa.

Minusta tuntuu että minä ja mies onnistumme useinkin puhumaan toistemme ohi :D

Rakkauden talon Paula kirjoitti...

Keh-heh-hee, oli pakko lukea moneen kertaan - ja nauraa ihan väärässä: ihan kuin itse keskustelisin Miehen kanssa...